Konkurentna dubina novog Zagreb DSCT
Uz terminal u Bakru dubine 18 metara i terminal za tekući teret u Omišlju koji dostiže dubinu od čak 30 metara, Luka Rijeka naći će se u “deep port” kategoriji i u kontejnerskom prometu izgradnjom Zagreb Deep Sea kontejnerskog terminala. U cilju zadržavanja koraka s konkurentskim lukama, Lučka uprava Rijeka je započela realizaciju novog Deep Sea kontejnerskog terminala čime se osiguravaju novi lučki kapaciteti. To je najznačajniji objekt Rijeka Gateway projekta, zamišljen kao ravno pristanište konačne dužine 680 m s prosječnom širinom od 300 m. Planirana dubina mora uz pristanište iznosi minimalno 20 m i omogućava prihvat kontejnerskih brodova svih veličina. Terminal se gradi u dvije faze pri čemu prva faza uključuje izgradnju pristaništa u dužini od 400 m, a druga faza izgradnju dodatnih 280 m. Po završetku obje faze, luka Rijeka će raspolagati obalom ukupne dužine od 680 m. Izgradnja prve faze pristaništa je u završnoj fazi, a usporedo s izgradnjom pristaništa rekonstruirat će se željezničko sučelje terminala te izgraditi spojna cesta D-403. Nastavak izgradnje preostalih faza terminala obveza je budućeg koncesionara. Koncesionar, odabran na međunarodnom natječaju, dobiti će koncesiju za upravljanje, izgradnju i korištenje novog kontejnerskog terminala.