Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora za obavljanje djelatnosti skladištenja, uvoza-izvoza te prodaje ribe

    September 14, 2023

    U nastavku je objavljen javni natječaj raspisan 14. rujna 2023. godine.

    Originalni tekst natječaja u PDF formatu nalazi se ovdje.

     

    Sukladno odredbama Odluke Upravnog vijeća Lučke uprave Rijeka o uvjetima i postupku davanja u zakup poslovnog prostora od 12. srpnja 2017. godine, Lučka uprava Rijeka raspisuje 14. rujna 2023. god.

    JAVNI NATJEČAJ

    za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama

    Natječaj za zakup predmetnog poslovnog prostora provodi se sukladno odredbama Odluke o uvjetima i postupku davanja u zakup poslovnog prostora koju je donijelo Upravno vijeće Lučke uprave Rijeka dana 12. srpnja 2017. godine, kao i Dopuni odluke koju je donijelo Upravno vijeće Lučke uprave Rijeka dana 2. listopada 2018. godine. Navedena Odluka i dopuna odluke službeno su objavljene na internet stranicama Lučke uprave Rijeka, www.portauthority.hr.

     

    Predmet zakupa je poslovni prostor u objektu u vlasništvu Lučke uprave na lokaciji u Rijeci, M. Barača 19.
    Poslovni prostor se daje u zakup za obavljanje djelatnosti skladištenja, uvoza-izvoza te prodaje ribe.

    Prostor koji se daje u zakup jest:
    Dio prostora u objektu br. 42, prizemlje i polukat ukupne površine 630,02 m².
    U prostoru koji se daje u zakup trenutno se nalazi 6 rashladnih komora u vlasništvu drugog pravnog subjekta.

    Prostor se nalazi na k.č. br. 2107/1, upisanog u z.k. ul. br. 4055 K.O.Plase, tj. nekretnini koja ima status pojedinačno zaštićenog kulturnog dobra, utvrđenog Rješenjem Ministarstva kulture, Klasa: UP-I-612-08/08-06/0318, Ur broj: 532-04-01-01/4-08-2 od 30.06.2008. godine te se zaštitni i drugi radovi mogu poduzeti samo uz prethodno odobrenje nadležnog tijela, sve u skladu sa Zakonom o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara (NN broj 69/99., 151/03., 157/03., 87/09., 88/10., 61/11., 25/12., 136/12., 157/13., 152/14., 98/15., 44/17., 90/18., 32/20., 62/20., 117/21. i 114/22.).

    Poslovni prostor daje se na neodređeno vrijeme.

    Natječaj se provodi izborom najpovoljnijeg ponuđača na temelju pisanih ponuda, potpisanih od strane ovlaštene osobe, predanih u zatvorenoj omotnici putem pošte preporučeno ili osobno na adresu: Lučka uprava Rijeka, Riva 1, 51 000 Rijeka, sa naznakom: “ZA NATJEČAJ- (poslovni prostor u objektu br. 42. – za djelatnost skladištenja, uvoza izvoza te prodaje ribe)”

    Najniža početna visina mjesečne zakupnine iznosi: 2,52 EUR/19,00 kn po m².

    PISANA PONUDA TREBA SADRŽAVATI:

    – kratki opis djelatnosti koja bi se vršila u tom prostoru, kao i tehnologiju aktivnosti koju bi zakupnik obavljao u prostoru koji je predmet natječaja za zakup
    – visinu zakupnine po m² mjesečno (fizička i pravna osoba)
    – osobne podatke natjecatelja – ime i prezime fizičke osobe, OIB, adresa, uz presliku važeće osobne iskaznice (ako je natjecatelj fizička osoba), odnosno naziv pravne osobe sa adresom sjedišta (ako je natjecatelj pravna osoba) s preslikom osobne iskaznice osoba ovlaštenih za zastupanje pravne osobe, uz naznaku tekućeg/žiro računa za povrat jamčevine
    – dokaz o državljanstvu RH (fizička osoba)
    – dokaz o statusu natjecatelja koji ima prvenstveno pravo na sklapanje Ugovora o zakupu poslovnog prostora, sukladno Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN broj 121/17., 98/19. i 84/21.) izvornik ili ovjerena preslika
    – važeća obrtnica ili izvadak iz nadležnog obrtnog registra ne stariji od 30 dana – izvornik ili ovjerena preslika (za obrte)
    – izvod iz sudskog registra ne stariji od 30 dana-izvornik ili ovjerena preslika (pravna osoba)
    – dokaz o izvršenoj uplati jamčevine u iznosu od 200 EUR, u korist državnog proračuna Republike Hrvatske, IBAN: HR 1210010051863000160, poziv na broj: HR 64 9725-51302- OIB uplatitelja ( za pravne i za fizičke osobe), svrha: jamčevina za zakup u objektu br. 42
    – izvornik ili ovjerenu presliku BON-a 2 ili SOL-a 2-podaci o solventnosti ili potvrdu nadležnog tijela da nije u mogućnosti isto dostaviti, ne stariji od 30 dana te potvrdu Porezne uprave da natjecatelj nema duga po osnovi javnih davanja (za pravne osobe i obrte)
    – odgovarajući dokaz o vlasništvu, odnosno korištenju rashladnih komora (račun za kupnju rashladnih komora, uz dokaz o plaćanju računa; Ugovor/Sporazum o korištenju i sl., zaključen s vlasnikom rashladnih komora).

    Prostor se daje u zakup u viđenom stanju.

    Natjecatelj/zakupnik je dužan osigurati prostor kod osiguravajućeg društva od uobičajenih rizika i vinkulirati policu u korist zakupodavca u roku od 15 dana od preuzimanja prostora.
    Sve informacije o poslovnom prostoru i rashladnim komorama, mogu se dobiti u prostorijama Lučke uprave Rijeka, Riva 1, na mob: 099/589-5725 kod osobe g. Nikole Rodin, radnim danom od ponedjeljka do petka od 08,00 do 16,00 sati.

    Pisana ponuda u zatvorenoj omotnici mora biti potpisana (i pečatirana za pravne osobe) od strane ovlaštene osobe natjecatelja te mora sadržavati sve potrebne privitke i/ili dokaze (sukladno predmetnom javnom natječaju). Rok za prikupljanje pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama je najkasnije do 25. rujna 2023. godine do 12,00 sati, a zakašnjele ili nepotpune ponude neće se razmatrati.
    Javno otvaranje ponuda izvršiti će Povjerenstvo za davanje u zakup poslovnog prostora u sastavu od 3 člana (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo), 25. rujna 2023. godine u 12,00 sati u prostorima Lučke uprave Rijeka, Riva 1, II kat.
    Otvaranju ponuda može prisustvovati samo natjecatelj. Ukoliko natjecatelj nije u mogućnosti osobno prisustvovati natječaju, punomoćnik natjecatelja je dužan najkasnije do dana i sata otvaranja ponuda (kako je to naprijed navedeno), dostaviti Povjerenstvu punomoć za zastupanje (za fizičke osobe punomoć ovjerenu kod javnog bilježnika, a za pravne osobe punomoć potpisanu od zakonskog zastupnika i pečaćenu pečatom pravne osobe).
    Predmetni natječaj će se provesti i u slučaju ako sudjeluje samo jedan natjecatelj.
    Pisanu Odluku o izboru najpovoljnije ponude donosi ravnatelj Lučke uprave Rijeka, u skladu s odredbama članka 18. i 19. Odluke o uvjetima i postupku davanja u zakup poslovnog prostora.
    Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ponuda onog natjecatelja koja uz zadovoljenje svega naprijed navedenog, sadrži najviši iznos zakupnine.
    Izbor najpovoljnije ponude ne mora se izvršiti.

    Pisanu Odluku o izboru najpovoljnijeg natjecatelja, Povjerenstvo će dostaviti svim natjecateljima u roku 8 (osam) dana od dana donošenja Odluke.
    Protiv Odluke o izboru, nezadovoljni natjecatelj ima pravo uložiti prigovor Upravnome vijeću Lučke uprave Rijeka u roku 8 (osam) dana od dana primitka Odluke, i to ukoliko smatra da je poslovni prostor dan u zakup fizičkoj ili pravnoj osobi koja ne ispunjava uvjete natječaja ili koji smatra da natječajni postupak nije pravilno proveden.

    Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava sukladno pozitivnim propisima, najkasnije u roku 8 dana od konačnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja te je potonji dužan preuzeti poslovni prostor u roku koje odredi Povjerenstvo, a koji rok ne može biti duži od 15 dana od dana zaključenja Ugovora o zakupu. Ako najpovoljniji ponuditelj ne postupi na naprijed navedeni način, smatrati će se da je isti odustao od sklapanja Ugovora o zakupu te će se Odluka o davanju u zakup poslovnog prostora poništiti, a javni natječaj za zakup predmetnog postupka će se ponoviti.

    Zakup poslovnog prostora počinje od dana zaključenja Ugovora.
    Troškove provedbe i solemnizacije Ugovora o zakupu snosi zakupac.

    Pravo prvenstva na sklapanje Ugovora o zakupu poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN broj 121/17., 98/19. i 84/21.), ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine. Osobe koje ostvaruju prvenstveno pravo kako je to naprijed navedeno, uputiti će se na izjašnjenje o mogućnosti korištenja prava prvenstva u roku od 8 dana od dana dostave Odluke o izboru.

    Jamčevina koju su položili natjecatelji čije ponude nisu prihvaćene, vratiti će im se nakon završetka javnog natječaja, a najkasnije u roku 8 dana, dok se položena jamčevina osobe čija je ponuda prihvaćena zadržava i uračunava u zakupninu. Ukoliko najpovoljniji natjecatelj na samom natječaju ili u kasnijem periodu odustane od sklapanja Ugovora o zakupu, taj natjecatelj nema pravo na povrat uplaćene jamčevine.

    LUČKA UPRAVA RIJEKA

    Nema povezanih novosti