Nagrada za najbolju brošuru 2018
Lučka uprava Rijeka osvojila nagradu na 4. Festivalu turizma i strategije u kategoriji najbolji tiskani medij.
U trajanju od 8. do 10. studenoga 2018. godine, u Dubrovniku je održano četvrto izdanje Europskog festivala turizma i strategije i konferencija „Kružna putovanja i gradovi – izazovi i prilike“ u organizaciji Grada Dubrovnika i francuskog grada prijatelja Rueil-Malmaisona. O izazovima u kruzerskom turizmu govorili su predstavnici mediteranskih turističkih destinacija i luka, međunarodnih udruženja cruise turizma, cruise kompanija i znanstvenici. Tijekom trodnevne konferencije raspravljalo se o izazovima i prilikama s kojima se gradovi suočavaju u odnosu na međunarodna brodska kružna putovanja.
Na konferenciji su nastupili međunarodni govornici: Cindy D’Aoust predsjednica CLIA organizacije (Cruise Lines International Association), Airam Díaz Pastor predsjednik Med Cruise asocijacije (The Association od Mediterranean Cruise Ports), Alberto Cappato, tajnik AIVP asocijacije (The Worldwide Network of Port Cities) ujedno direktor Luke Genova i Chris Windsor-Price (Marella Cruises Marine Operations Manager). rasprava se dotakla najboljih primjera iz prakse kao što su Bruges, Barcelona, Vukovar, Kotor i Dubrovnik, a predstavljeni su i prvi rezultati TOMAS istraživanja stavova i potrošnje posjetitelja s međunarodnih brodskih kružnih putovanja u Dubrovniku za 2018. godinu.
Uz konferencijski dio, dodijeljene su nagrade Europskog festivala ‘Turizam i strategija’ najboljim promotivnim turističkim kampanjama i to u tri kategorije: Marketinška kampanja u cijelosti, Tiskani medij, Video materijal. Nagradu za najbolji video dobila je Lučka uprava Split, za najbolju brošuru Lučka uprava Rijeka, dok je nagradu za najbolju kampanju dobila turistička agencija Adriatic DMC.