POR2CORE – AGCT: Postavljene zaštitne ograde u središtu grada
Sav željeznički promet s kontejnerskog terminala Jadranska vrata do 2020. godine prolaziti će središtem Rijeke.U funkciji neće biti izvlačni željeznički tunel Sušak na Brajdici, pa će tako kontejnerski vlakovi prvo biti formirani na Brajdici, a zatim će preko Delte, Ulice Ivana Zajca i riječke rive prolaziti prema teretnom dijelu glavnog željezničkog kolodvora u blizini Mlake, gdje će se formirati teretni vlakovi i kretati prema Zagrebu ili u smjeru Ljubljane. Zbog svega navedenog tvrtka HŽ Infastruktura, koja je zajedno s Lučkom upravom Rijeka investitor u ovom projektu, izradila je prometno tehnološki elaborat u kojecestovnog i željezničkog prometa. Elaborat je izrađen u koordinaciji i uz suglasnost s Gradom Rijeka. Autobusno stajalište kod Kazališnog parka su uklonjene i privremeno izmještene u Ribarsku ulicu. U Ulici Ivana Zajca predviđeno je posebno osiguranje koridora pruge te su na tom mjestu, odnosno na potezu od zgrade kazališta do Rive Boduli, postavljene samostojeće žičane ograde obostrano uz koridor pruge.